choklad cookies ( recept )

 Måste ju bara skriva receptet på mina goda cookies igen.  Många som gillar dem. 


Smält 50g smör sedan har du i 200g marabou  choklad med smöret så den också smälter och rör om. Sedan snabbt i med 2 ägg, 2 dl socker ,lite vaniljsocker, 1 dl mjöl, lite salt och 0,5 tsk bakpulver och rör ihop allt till en smet. 
Ställ sedan in de i kylskåpet i ca 30 min. 
Sedan lägg bakplåtspapper på en plåt och lägg små runda klickar ( de blir dubbelt så stora inne i ugnen sedan) 
In i ugnen i ca 10 minuter på.175 grader varmluft.  

Jättegoda 😍

Gör alltid misstaget och gör för stora klickar jämt hihi . Fast nu har de blivit större än jag gjorde de från början. Räcker med en liten klick. 

Postat av: Anonym

Ska jag baka imorgon ☺️

Svar: Kul :)
Beatrice Persson

2015-08-14 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0